Landscape Architecture

התכנון הסביבתי נעים, חם, עכשווי ועל-זמני. העיצוב מביא לידי ביטוי מיטבי את כל יתרונות הפרויקט, האיכות הגבוהה והיוקרה המעודנת. השאיפה לחבר בין בנייני המגורים לבין אומנות ומרחב הובילה את מעצב הפנים, מיכאל אזולאי, ליצור שטח משותף המתאפיין באווירה של גלריה ציבורית, המציעה נקודות מבט מעניינות. מחשבה רבה הוקדשה גם לשבילים ברחבי השכונה, יחד עם אומנות המוצבת בכיכר המרכזית.

The Architectural Approach

גרם המדרגות הפנימי של הבניין הופך לאלמנט עיצוב מרכזי ומרהיב. הודות לצורתו הייחודית של המגרש, האדריכלים בחרו למקם את הבניינים בצמוד לגבולות המגרש, כאשר במרכז נמצאת גינה גדולה ומוצלת. הגינה היפה, המחוברת לבניינים ולרחובות החיצוניים על ידי שבילים, יוצרת מקום מפגש חברתי מרכזי ותוסס, המאפשר לקחת פסק זמן מחיי היום-יום ומעניק שעות של הנאה גם לילדים, שיכולים להסתובב בו בחופשיות ובבטחה.

Lobby

הלובי האלגנטי יוצק משמעות חדשה במילה יוקרה, הבאה לידי ביטוי בבחירת חומרי הגימור הטובים ביותר, בהקפדה על הפרטים הקטנים ביותר, פתרונות הצללה מתקדמים ושימוש בתאורה טבעית. הלובי המפואר יוצר אווירה מזמינה וחמה, המעניקה תחושה ביתית לדיירים עוד לפני הכניסה לבית. רחבת הכניסה עשירה בחומרים טבעיים כגון רצפת אבן, חיפויי קיר מעץ ופריטי מתכת ייחודיים. גרם מדרגות פתוח למחצה מכניס פנימה אור וצל של הצמחייה הירוקה המקיפה את הבניין.

Business Lounge

טרקלין עסקים המעוצב בסגנון חם ואינטימי, נוח ומזמין, המאובזר באמצעי תקשורת מתקדמים לאירוח ישיבות קטנות וכמקום שקט לעבוד בו.

Parking

פרויקט המסילה הרצליה ב' מציע שפע מקומות חניה בחניון תת קרקעי, כך שכל דירה נהנית ממקום חניה מובטח וממתקני חניה לאופניים. החניון מעוצב בקפידה ברמה הגבוהה ביותר ומשלב תמרון נוח ושימוש בחומרי הגימור האיכותיים ביותר למראה מושלם.

Fitness

מכון כושר מאובזר בציוד מקצועי ובמתקנים מהחדשניים והמגוונים בארץ כגון: מתקנים מבוססי כוח, מכשירי אירובי, הליכונים ואופניים של חברה מובילה.
המכון נועד לעזור למתאמנים לשפר ולשמור על אורח חיים בריא לצד מקצבי מוזיקה שונים ואקוסטיקה מתקדמת היוצרים חווית אימון מושלמת. לא צריך ללכת רחוק כדי להרגיש נהדר!